tisdag 10 augusti 2010

Robban-träning ( Söndag )











hej har varit seg uppdatering nu dom senaste dagarna pga att jag har försökt göra en ny blogg på http://blogg.se/ men jag ahr inte fått till det så jag fortsätter blogga här ett tag till ( skriver när jag byter blogg) . Men nu ska jag iallafall skriva om robbanträningen i söndas som gick ganska bra ! :)



Vi började att hoppa fram på ett räcke och sen fortsatte på en oxer , sen var det bana med 8 hinder ( ritar en på picnik senare ) . vi hoppade banan två gånger , första gången på 80cm och sen på 90 cm , jag tyckte han gick finare när jag hoppade banan andra gången men han stannede på ett räcke för att han trängde så mycket innåt , är ändå nöjd över träningen och längtar till det blir helg när jag ska och tävla i Gällivare på dundrets ridklubb .



Kommer lite bilder från robban-träningen Här och kanske någon bild i ett annat inlägg. ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar