onsdag 4 augusti 2010

har haft uppehåll med bloggen ..







Nu börjar jag blogga igen , men det kommer inte bli nå mycket bilder för att vi har ännu ingen sladd till datorn. Men nu kan jag ju iallafall sitta vid datorn hos farmor så jag ska försöka blogga varje dag . Jag ska snart fara till hästarna , ska rida pralin idag ( kanske markarbete ) . nästnästa helg ska jag till gällivare och tävla , blir fredag, lördag och söndag . Jag kommer typ it ihåg vilka klasser det blir men troligtvis ld lc och kanske någon lb om det går bra ! Måste bara säga en sak som inte handlar om hästar men idag när jag var ut och gick med rotax så kommer det en stor shäfer och hoppar på rotax och biter han över nacken ,både jag och rotax blev ju skiträdda ....... Man ska väl fan ha hundarna kopplade om dom är aggresiva mot andra !!!
bilderna är från klubbtävlingen , kom 2:a i ld . :)


Föressten har en ny loyut som ni ser ( tillfällig ) :)





















































































































































































































Inga kommentarer:

Skicka en kommentar